3 weeks to go ... - Reisverslag uit Rome, Italië van Ilse Ambachtsheer - WaarBenJij.nu 3 weeks to go ... - Reisverslag uit Rome, Italië van Ilse Ambachtsheer - WaarBenJij.nu

3 weeks to go ...

Door: Ils

Blijf op de hoogte en volg Ilse

19 Januari 2005 | Italië, Rome

Heb even mn mailinglist uitgebreid, zodat nog meer mensen van mn mooie site kunnen gaan genieten :)

xx ils

  • 20 Januari 2005 - 20:26

    Broertje Lief:

    het s heel leuk!! veel plezier n italie

  • 21 Januari 2005 - 10:26

    Alet:

    Hoi ilse,
    Leuk leuk, heel veel plezier op uitwisseling. Ik heb vandaag mijn visum ontvangen en ben heel blij. xx

  • 21 Januari 2005 - 19:56

    Maryse:

    Hee! Heeel veel plezier!ik hoop echt dat je het super naar je zin hebt! we houden contact!
    besos

  • 28 Januari 2005 - 17:10

    Suus:

    Hej, wilde wat in het italiaans schrijven maar mijn niveau is alweer zo slecht dat je het waarschijnlijk toch niet zou snappen haha! Maar anyway superveel plezier en jij ook een beetje zon hierheen sturen he?!
    Ciao!

  • 29 Januari 2005 - 14:04

    Aar:

    he Ils,
    Ik zal idd ook jouw site vaak gaan bezoeken, ik vond het gister echt mega gezellig en vond het leuk om jullie allemaal nog even te zien.
    Nog maar een weekje he, ik vind het echt naar om zoveel afscheid te nemen, word er niet echt vrolijk van!! Maarja, moet maar denken dat we een te gekke tijd tegemoet gaan toch?!

    x

  • 01 Februari 2005 - 17:58

    Jan:

    He lieve ils, ik zie je misschien wel eerder dan je denkt ;)
    x

  • 03 Februari 2005 - 17:24

    Diana:

    Hejsan Ilse, sluit me volledig aan bij Suus..geldt ook allemaal voor mij..hihi..Maarre heerlijk dat je bijna weggaat, nog maar drie dagen..Goede reis en heel veel succes maar vooral plezier daar..Jou kennende gaat dat helemaal lukken! Maak er wat van! We spreken elkaar! Liefs en een dikke x Diana

  • 04 Februari 2005 - 16:59

    Okke:

    He Ils,
    Als ik me niet vergis nog maar een dagje of twee dus..!!! Wil je alvast heel erg veel plezier toewensen vanuit het koude moskou, weet zeker dat je het verschrikkelijk naar je zin gaat hebben!!!! Goede reis en hoop gauw de eerste verhalen te kunnen lezen..
    XXX Okke

  • 05 Februari 2005 - 15:46

    Nanette:

    Lieve Ils,
    Heeeeeel veeel plezier in Padova! Doe voorzichtig en tot snel hopelijk.
    Goede reis maandag!
    kus, nanet

  • 06 Februari 2005 - 21:08

    Netty:

    Nou meissie.. daar ga je dan, morgen! Tof je nog gezien te hebben vanavond, maar afscheid nemen is echt niet leuk. Ga ervan genieten daar...

    xxx
    ps. che catzo fai... che stronzo.. va fanculo! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Ilse

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 44837

Voorgaande reizen:

08 November 2015 - 23 December 2015

Pizza en gado gado

17 Januari 2011 - 23 April 2011

Colombia en Midden-Amerika

28 November 2009 - 25 Februari 2010

Zuid-Amerika

01 Februari 2005 - 31 Juli 2005

Uitwisseling Padova

Landen bezocht: