Sono arrivata a Padova :) - Reisverslag uit Rome, Italië van Ilse Ambachtsheer - WaarBenJij.nu Sono arrivata a Padova :) - Reisverslag uit Rome, Italië van Ilse Ambachtsheer - WaarBenJij.nu

Sono arrivata a Padova :)

Door: Ils

Blijf op de hoogte en volg Ilse

08 Februari 2005 | Italië, Rome

CIAO tutti!!
Hier het eerste bericht vanuit Padova. Ik ben hier gisteren rond 6 uur aangekomen. Had een onwijs mooie (korte) vlucht. Het was gister namelijk heel helder en dat leverde een mooi plaatje op boven de alpen!
Zit nu in het computerlokaaltje in de Guest House 'Copernico' waar ik deze eerste week zal verblijven, m'm vaste kamer voor de komende maandjes moet ik namelijk nog gaan zoeken. Morgen heb ik de eerste afspraak om een kamer te gaan bezichtigen. Dus ben benieuwd. En...morgen krijg ik ook mn rode fiets met geel slot!!
Padova is echt een mooi stadje! niet te groot en niet te klein. Leuke pleintjes en straatjes met leuke koffiebarretjes en restaurantjes!! Er hangt echt zo'n heerlijk Italiaans sfeertje!
Ben er toch wel achter gekomen dat ik nog aardig wat moet oefenen met het spreken van de italiaanse taal. Heb namelijk een italiaans buurmeisje (met wie ik de badkamer deel) en daar heb ik gister wat mee gegeten. Zij spreekt geen woord engels, dus alles gaat in het italiaans. Begrijpen gaat prima, maar me goed uitdrukken is soms best nog lastig in een gesprek...Maar daar gaan we aan werken!!!
Dit was het even voor vandaag! hoop dat alles goed gaat met iedereen! ik ga aan de cappuccino ;)
ARRIVEDERCI ils

  • 08 Februari 2005 - 11:23

    Rutger:

    Wat ontzettend heerlijk EN oneerlijk dat je weer in italie zit zeg. Ik hoop dat je een leuke tijd hebt, tot wanneer ben je daar?

    Arriverdeci, Rutger

  • 08 Februari 2005 - 11:52

    Jessica:

    We missen je nu al!! En we moeten nog een half jaar zonder je! Geniet ervan meid! Ben beetje jaloers, maar kom je zeker snel opzoeken! Take Care! Liefs Jessica en colega's!

  • 08 Februari 2005 - 11:57

    Netjeretteketetje:

    Olla Ilsière avec hair on your lucifère..
    Klinkt allemaal super hoor hé! Ik zit hier ook heerlijk. Ben immers op mn werk de hele dag op m'n computer bezig. Bijna net zo lekker als op een terrasje cappucino drinken in Italia. Net waar je van houdt natuurlijk.
    Hé geniet ervan en succes met het zoeken van een kamer he! En wel je paarse koe op je fiets installeren.. :)

    Dikke kus.

  • 08 Februari 2005 - 12:29

    Karla:

    Hej ils! Wat supergaaf dat je nu daar bent! Geniet er maar van! En tot over een hele tijd! Enne succes met het zoeken van je kamer!
    Liefs Karla
    ps. ik heb je niet echt gesproken met je afscheidsetentje, maar ik vond het erg gezellig!

  • 08 Februari 2005 - 15:21

    Nanette:

    Ha ils, ga jij maar lekker fietsen daar! Succes met ja kamer zoeken.
    hastalapasta!

  • 08 Februari 2005 - 15:28

    Maryse:

    He ils!
    Klinkt superleuk allemaal,hoop dat het een beetje lukt met een kamer vinden.Heel veel plezier
    besos

  • 08 Februari 2005 - 15:51

    Caterina:

    Lieve Ils, leuk om te horen dat alles goed verloopt! Had je m'n smsje nog ontvangen? Geniet van je tijd in Italia en we houden contact.
    Cari saluti e un grande bacio, Caterina

  • 09 Februari 2005 - 21:47

    Ariane:

    he Ils, goed om te horen dat het goed met je gaat, volgens mij ga je het echt super naar je zin hebben!!
    Wanneer begint jouw school eigenlijk?? Ik heb gelukkig nog een lange week vakantie voordat mijn introductieweek begint!
    Succes met je Italiaans en ik stuur binnenkort wel een leuk smsje!
    x

  • 10 Februari 2005 - 20:07

    Beer:

    Ha die nicht.
    Bij deze nogmaals veel succes in Italiaanse.
    xxx M&M

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Ilse

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 44835

Voorgaande reizen:

08 November 2015 - 23 December 2015

Pizza en gado gado

17 Januari 2011 - 23 April 2011

Colombia en Midden-Amerika

28 November 2009 - 25 Februari 2010

Zuid-Amerika

01 Februari 2005 - 31 Juli 2005

Uitwisseling Padova

Landen bezocht: